Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

1115883_netherlands-landscape-sky-clouds-70846.jpg

Nieuws

Doorgroeimogelijkheden bij VHREen interview met Judith en Susanne

Judith en Susanne zijn beide werkzaam bij Schep Vastgoedmanagers op het kantoor in Utrecht. Judith als junior technisch manager en Susanne in haar dubbelrol als technisch administratief medewerker en technisch opzichter. Beide dames zijn niet op deze posities begonnen. In dit interview lees je meer over de doorgroeimogelijkheden bij Schep Vastgoedmanagers.

Judith: “Ruim tien jaar geleden ben ik begonnen bij Schep Vastgoedmanagers als de rechterhand van de secretaresse van de directie. Een jaar later kreeg ik de mogelijkheid als medewerker verhuur aan de slag te gaan. Toch bleek ik meer op mijn plek als secretaresse. Toen er een mogelijkheid kwam om als secretaresse op de technische dienst aan de slag te gaan, heb ik deze kans met beide handen aangepakt. Zes jaar lang werkte ik met veel plezier in deze functie. In 2015 begon er een nieuwe bal te rollen: ik mocht aan de slag als technisch opzichter in Utrecht.

Dat is een hele ongebruikelijke route!
Judith: “Klopt! En sinds dit jaar mag ik mijzelf technisch manager noemen. Van assistent-secretaresse naar technisch manager binnen hetzelfde bedrijf. Ik vind het heel interessant. Vroeger werkte ik al bij een bouwmarkt, techniek heb ik wel altijd al boeiend gevonden. Ik zit heel erg op mijn plek. Recentelijk heb ik mijn diploma Bouwkunde gehaald. Ik leer zo ontzettend veel! Op dit moment zit ASR Utrecht en Catella Rotterdam in mijn portefeuille. Susanne heeft deels mijn oude functie overgenomen. Is het eigenlijk jouw doel om door te groeien naar technisch manager, Susanne?”

Susanne: “Nee, dat is nu nog niet mijn doel, wie weet in de toekomst. Ik ben begonnen als technisch administratief medewerker. Inmiddels werk ik de helft van de week als technisch opzichter. Deze dubbele functie is echt een enorme uitdaging. Ik heb altijd binnen gezeten, gezien hoe het er aan de ‘achterkant’ aan toe ging. Nu ik ook naar buiten ga, zie ik hoe het aan de ‘voorkant’ gaat. En de kennis die ik al had als technisch administratief medewerker, kan ik heel mooi gebruiken bij mijn werkzaamheden als technisch opzichter. Ik weet nu beter waar ik op moet letten. Ook ik doe nu de opleiding Bouwkunde. Dat is pittig, maar heel leuk. Ik wilde meer kennis vergaren, weten waar ik over praat. En uiteindelijk is ook mijn doel verder doorgroeien.”

Er zijn duidelijk genoeg doorgroeimogelijkheden binnen Schep Vastgoedmanagers. Hoe heb jij destijds kenbaar gemaakt dat je klaar was voor een nieuwe uitdaging?
Judith: “Ik pak continu mijn kansen. In januari besloot een collega technisch manager te vertrekken. Ik heb direct op zijn baan gesolliciteerd en ik mocht doorgroeien. In maart en april was het enorm aanpoten. Inmiddels weet ik wat ik moet doen en heb ik mijn draai gevonden. Maar zonder een goede secretaresse en technisch opzichter ben ik nergens. Susanne is echt mijn oren en ogen en een hele fijne collega.”

Susanne: “De samenwerking tussen ons is heel goed. Toen zij technisch opzichter was, werkte ik al als haar rechterhand. Inmiddels zijn we goede vriendinnen geworden. Ik heb het vak deels van Judith geleerd, door goed te kijken naar hoe zij situaties aanpakte en oploste. En ook ik heb, toen zij solliciteerde op de functie van technisch manager, mijn kans gegrepen. Niets komt zomaar aangewaaid.

Wat wordt voor jullie de volgende stap?
Judith: “Ik ben nu junior technisch manager. Mijn doel is om op 1 januari 2020 technisch manager te zijn. Ik heb nu nog veel vragen en er is nog veel informatie nieuw voor mij. Door goed te kijken naar collega’s en het vervolgens gewoon te doen, word ik steeds beter in het vak. Gooi mij maar in het diepe!”

Hoe is het om te werken op het kantoor in Utrecht?
Susanne: “Ik vind ons kantoor heel persoonlijk en gezellig. We werken met een heel leuk en jong team. De groep wordt steeds hechter. Ons team bestaat uit tien collega’s. Ondanks dat ik deel uitmaak van Property Team 3, dat zowel werkt vanuit kantoor Zoetermeer als ook kantoor Utrecht, zijn we hier toch ook echt Team Utrecht.”

Judith: “Precies. Onze accountmanager Lyseth werkt voornamelijk vanuit Zoetermeer en is wekelijks ook op ons kantoor in Utrecht. Zij doet er wel alles aan om ons bij haar team te betrekken. We staan dus niet helemaal los van kantoor Zoetermeer.”

Susanne: “Hier hebben we natuurlijk geen aparte afdelingen. Iedereen neemt de telefoon op of staat klanten te woord. En de medewerkers van techniek weten iets van verhuur en andersom. Dat maakt het werken hier zo leuk.”

Judith en Susanne: “Als je ambities hebt, je kansen grijpt, er volledig voor gaat en je kennis en tijd wilt investeren, krijg je met de juiste competenties alle kansen bij Schep Vastgoedmanagers om je verder te ontwikkelen en mee te groeien met de organisatie. Je hoeft dus niet stil te staan!”

82978_20181106-Judith-en-Susanne.png

Actueel nieuws

Schep Vastgoedmanagers als één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland!

93035_WhatsApp-Image-2024-11-21-at-17.31.15.jpeg

Vol trots delen wij dat Schep Vastgoedmanagers één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland is! Vanmiddag hebben onze directeuren Dick Stofberg, Bert van Lunteren en Peter van Es onze award in ontvangst genomen, uitgereikt door Het Financieele Dagblad.

Lees meer

Schep Vastgoedmanagers introduceert nieuw CRM-systeem en huurdersportaal voor persoonlijke en efficiënte dienstverlening

93034_Groepsfoto-livegang-Embrace.jpg

Schep Vastgoedmanagers heeft vandaag een belangrijke stap gezet in de modernisering van haar dienstverlening. Het bedrijf introduceert een nieuw CRM-systeem en een huurdersportaal, waarmee de dienstverlening verder wordt gepersonaliseerd en geoptimaliseerd door middel van een omnichannel communicatiestrategie. Tegelijkertijd wordt een hogere efficiëntie nagestreefd dankzij selfservices en datagedreven procesoptimalisaties.

Lees meer

NEVAP HBO Challenge weer een groot succes!

93033_NEVAP.jpg

Vorige week waren wij aanwezig bij de NEVAP (Nederlands Vastgoedexploitatie Platform) HBO Challenge op de ontwikkel locatie van Amvest in Delft. Ruim 120 studenten werden uitgedaagd om een pakkend concept te ontwikkelen voor het Patio plein; 1 van de 3 pleinen die een fijne buitenruimte moet worden met voorzieningen en faciliteiten voor bewoners, werknemers en bezoekers in dit nieuwe gebied. Kabeldistrict wordt een levendige, productieve stadswijk waar werken, wonen, leren en maken samenkomen.

Lees meer

Archief