Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

1115883_netherlands-landscape-sky-clouds-70846.jpg

Nieuws

Do Company & VHR Connect, een jaar later!

Sinds vorig jaar zijn Do Company en Schep Vastgoedmanagers de samenwerking aangegaan. Een mooi moment om een jaar later de eigenaar van Do Company Carlijn Oosthoek enkele vragen te stellen.

Wat doet de Do Company?
Carlijn: “Wij ontzorgen drukke professionals met hun to-do-lijst. Wij doen alles waar zij geen tijd voor hebben. Wij doen de boodschappen, brengen wasgoed naar de wasserette, we helpen zelfs met verhuizen!

In het buitenland is deze service al heel normaal. Als je het in Amerika over een butler hebt, wordt er direct gedacht aan iemand die alles voor je regelt. In Nederland kennen we de term nog niet goed. Toen we begonnen wisten we nog niet of Nederland de juiste markt hiervoor was. Maar al gauw zagen we dat als mensen eenmaal aan ons gewend raakten, we niet meer konden worden weggedacht.”

Hoe belangrijk is gastvrijheid voor Do Company?
Hospitality is voor Do Company dan ook heel belangrijk. Net als vertrouwen. Een bewoner moet zonder moeite zijn of haar huissleutel aan ons kunnen geven zonder zich zorgen te hoeven maken. Als onze butlers geen vertrouwen uitstralen, wordt er geen gebruik gemaakt van onze diensten. Alles wat wij doen is gericht op hospitality, zodat de huurder zich speciaal voelt en zodat wij hun woongenot vergroten.”

En nu groeien jullie ook op de zakelijke markt?
“Wij zijn een aantal jaren voor de zakelijke markt bezig. Denk hierbij aan woontorens en bedrijfspanden van beleggers. Wij vinden onze diensten een mooie toegevoegde waarde en we kunnen op deze manier gemakkelijk meerdere mensen bedienen. Desalniettemin zullen wij er altijd een persoonlijke touch aan blijven geven.

Wij kijken goed naar de doelgroep in het pand. In samenspraak met onze opdrachtgever (zoals Schep Vastgoedmanagers) enquêteren wij eerst onder alle huurders om beeld te krijgen van de bewoners en hun behoeften. Aan de hand daarvan maken we een vast pakket van diensten waarvan de huurder (lees: gebruikers) gebruik kan maken. Hij of zij hoeft dan alleen de inkoopkosten te betalen.

Elk gebouw waar wij onze diensten aanbieden wordt een butler point. We hebben daarom ervoor gekozen om ons zakelijk product Butler Point te noemen. Butler Point wil het woon-werkplezier in bedrijfsgebouwen en appartementencomplexen vergroten waardoor het gebouw aantrekkelijker wordt voor bestaande en potentiële huurders en individuele VvE eigenaren. Dat doen we door middel van op maat hospitality diensten en community-events. Hierbij bieden we een combinatie van online gemak, een vloeiend proces en high level persoonlijke dienstverlening. We maken gebruik van lokale leveranciers van topkwaliteit.”

Wat betekenen jullie voor Schep Vastgoedmanagers?
“Schep Vastgoedmanagers heeft een hospitality concept ontwikkeld, waarbij meerdere van onze diensten zijn opgenomen. Eén van onze butlers zal op vaste dagen c.q. vaste tijden op locatie aanwezig zijn en regelt kleding- en fietsreparaties, zorgt dat auto’s gewassen worden, brengt kleding naar de stomerij, verzorgt groepslessen yoga of een bootcamp en ga zo maar door. We hebben een online platform ontwikkeld waar de huurders een account aan kunnen maken. Ze kunnen dan bekijken op welke dagen welke diensten worden geleverd. Via Schep Connect® kunnen bewoners gemakkelijk gebruik maken van onze diensten.“

Schep Vastgoedmanagers is een van de eerste vastgoedmanagementorganisaties waar wij intensief mee zijn gaan samenwerken. Het is voor hen belangrijk dit soort diensten aan te bieden, omdat er steeds meer vraag naar komt vanuit huurders. Op deze manier kan Schep Vastgoedmanagers zich onderscheiden.”

Naast Carlijn hebben wij ook Bert van Lunteren, directeur van Schep Vastgoedmanagers, gevraagd waarom zij voor Do Company hebben gekozen.

Waarom sprak Do Company Schep Vastgoedmanagers aan?
Bert van Lunteren: “De aanwezige kennis op het gebied van Convenience Services en het leveren van butlers sprak ons enorm aan. Daarnaast vielen wij voor het enthousiasme en gedrevenheid van Carlijn, de medewerkers en hun hospitality filosofie. Hospitality zit duidelijk in hun genen. Gemaksdiensten zijn hun specialiteit. Alle activiteiten van hun bedrijf zijn hierop ingespeeld. Daarbij zijn ze continu bezig met het optimaliseren van deze diensten. Over een strategische samenwerking hebben wij destijds dan ook niet lang hoeven na te denken! Het afgelopen jaar is heel goed gebleken dat zij dit in de praktijk ook waarmaken. Wij zijn dan ook zeer blij met de samenwerking. Do Company de specialist op het gebied van hospitality- en gemaksdiensten en wij kunnen ons blijven focussen op het property- en VvE-management.”

Wat betekent Do Company voor jullie?
“Do Company c.q. Butler Point is een essentieel onderdeel van Schep Connect® en daardoor een belangrijke strategische partner. De gebruikers, feitelijk de bewoners, kunnen via Schep Connect® op eigen initiatief de verbinding leggen met de benodigde gemaksdiensten en/of voorzieningen. Hierbij wordt gebruik gemaakt van lokale gespecialiseerde leveranciers.”

Wat hoopt Schep Vastgoedmanagers met het gebruik van de diensten van Do Company te bereiken?
“Het is niet alleen hopen, maar het afgelopen jaar ook gebleken dat wij naast het property- en VvE Management nu ook goede hospitality-diensten kunnen aanbieden aan de gebruikers van het vastgoed. Hierdoor kunnen wij tijdig inspringen op de behoefte van de gebruikers, waarbij onder andere gastvrijheid, services, gemak, tijdbesparing en sociale binding belangrijke aspecten zijn. Door deze combinatie denken wij de woonbeleving voor de gebruikers te kunnen verhogen. Hierdoor boeien en binden wij de bewoners optimaal aan ons als verhuurder of VvE beheerder. Daardoor zal de klanttevredenheid toenemen. Ik heb destijds geen moment getwijfeld aan Do Company en gelukkig is ook gebleken dat zij een zeer goede aanvulling zijn op onze dienstverlening en daardoor van grote toegevoegde waarde!”

83110_20190625-VHR-Connect-.jpg

Actueel nieuws

Schep Vastgoedmanagers als één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland!

93035_WhatsApp-Image-2024-11-21-at-17.31.15.jpeg

Vol trots delen wij dat Schep Vastgoedmanagers één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland is! Vanmiddag hebben onze directeuren Dick Stofberg, Bert van Lunteren en Peter van Es onze award in ontvangst genomen, uitgereikt door Het Financieele Dagblad.

Lees meer

Schep Vastgoedmanagers introduceert nieuw CRM-systeem en huurdersportaal voor persoonlijke en efficiënte dienstverlening

93034_Groepsfoto-livegang-Embrace.jpg

Schep Vastgoedmanagers heeft vandaag een belangrijke stap gezet in de modernisering van haar dienstverlening. Het bedrijf introduceert een nieuw CRM-systeem en een huurdersportaal, waarmee de dienstverlening verder wordt gepersonaliseerd en geoptimaliseerd door middel van een omnichannel communicatiestrategie. Tegelijkertijd wordt een hogere efficiëntie nagestreefd dankzij selfservices en datagedreven procesoptimalisaties.

Lees meer

NEVAP HBO Challenge weer een groot succes!

93033_NEVAP.jpg

Vorige week waren wij aanwezig bij de NEVAP (Nederlands Vastgoedexploitatie Platform) HBO Challenge op de ontwikkel locatie van Amvest in Delft. Ruim 120 studenten werden uitgedaagd om een pakkend concept te ontwikkelen voor het Patio plein; 1 van de 3 pleinen die een fijne buitenruimte moet worden met voorzieningen en faciliteiten voor bewoners, werknemers en bezoekers in dit nieuwe gebied. Kabeldistrict wordt een levendige, productieve stadswijk waar werken, wonen, leren en maken samenkomen.

Lees meer

Archief