Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

1115883_netherlands-landscape-sky-clouds-70846.jpg

Nieuws

Schep Vastgoedmanagers zet in op 'zorgeloos wonen' met de inzet van Embrace CRM en Portals

Schep Vastgoedmanagers kiest voor de oplossingen van Embrace en zet in op het ecosysteem van Aareon. Met deze keuze wordt de dienstverlening van Schep verder gepersonaliseerd dankzij een omni-channel communicatiestrategie. Ook verwacht Schep efficiënter te kunnen werken door inzet van selfservices en datagedreven procesoptimalisaties.

Lees hieronder verder voor het gehele artikel van Aareon | REMS 

Met ruim 35.000 beheerde woningen voor investeerders en VvE-beheerders, en 180 medewerkers is Schep Vastgoedmanagers een begrip in de vastgoedbranche. Vanuit de visie ‘zorgeloos wonen’ organiseert Schep de dienstverlening vanuit Zoetermeer en meerdere regiokantoren in het land. Bert van Lunteren (CEO Schep Vastgoedmanagers) “Het ecosysteem is bepalend voor ons succes. Een optimale integratie tussen systemen zorgt voor een goede informatievoorziening richting huurders, opdrachtgevers en ketenpartners. Daarbij is het van belang dat de informatie beide richtingen op kan gaan. Daarom hebben we gekozen voor Embrace, dat naadloos integreert met ons ERP-systeem REMS.”

Mark Spiering (Directeur  Schep Vastgoed) voegt eraan toe: “Embrace is daarnaast mooi gereedschap voor onze medewerkers. Door het CRM-systeem ‘Embrace Customers’ zijn onze medewerkers volledig in control. We streven naar volledige transparantie in het proces naar alle stakeholders. De implementatie betekent een transitie voor onze gehele organisatie. Veel klantprocessen gaan we verder digitaliseren en automatiseren, daardoor krijgen we meer focus op uitzonderingen en maatwerk in onze dienstverlening.”

“We streven naar een hybride optimum van technologie en inzet van collega’s voor toegevoegde waarde voor onze opdrachtgevers en bewoners. We zetten software in voor procesautomatisering en kennismanagement. Daardoor kunnen we ons vastgoed steeds efficiënter beheren. Onze collega’s krijgen meer tijd om gepersonaliseerde en persoonlijke dienstverlening te leveren”, aldus Mark.

Volgens Bert van Lunteren is persoonlijke dienstverlening, naast de digitale ondersteuning, onderscheidend. “We spelen een centrale rol in de vastgoedketen omdat we in het verlengde van de  vastgoedeigenaren een directe relatie hebben met de huurders . We willen daarom een proactieve rol hebben in het realiseren van huurderstevredenheid en de bijbehorende woonbeleving. Inzicht en regie, zijn hierbij belangrijke sleutels”

In april start de implementatie van Embrace. Naast het CRM-systeem en het klantportaal zullen diverse communicatiekanalen worden ingericht. ‘Zorgeloos wonen!’ is weer een stap dichterbij.

 

Op de foto van links naar rechts: Mark Spiering, Bert van Lunteren, Jelte Korf en Marion Gootzen

93019_afbeelding-1.png

Actueel nieuws

Schep Vastgoedmanagers als één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland!

93035_WhatsApp-Image-2024-11-21-at-17.31.15.jpeg

Vol trots delen wij dat Schep Vastgoedmanagers één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland is! Vanmiddag hebben onze directeuren Dick Stofberg, Bert van Lunteren en Peter van Es onze award in ontvangst genomen, uitgereikt door Het Financieele Dagblad.

Lees meer

Schep Vastgoedmanagers introduceert nieuw CRM-systeem en huurdersportaal voor persoonlijke en efficiënte dienstverlening

93034_Groepsfoto-livegang-Embrace.jpg

Schep Vastgoedmanagers heeft vandaag een belangrijke stap gezet in de modernisering van haar dienstverlening. Het bedrijf introduceert een nieuw CRM-systeem en een huurdersportaal, waarmee de dienstverlening verder wordt gepersonaliseerd en geoptimaliseerd door middel van een omnichannel communicatiestrategie. Tegelijkertijd wordt een hogere efficiëntie nagestreefd dankzij selfservices en datagedreven procesoptimalisaties.

Lees meer

NEVAP HBO Challenge weer een groot succes!

93033_NEVAP.jpg

Vorige week waren wij aanwezig bij de NEVAP (Nederlands Vastgoedexploitatie Platform) HBO Challenge op de ontwikkel locatie van Amvest in Delft. Ruim 120 studenten werden uitgedaagd om een pakkend concept te ontwikkelen voor het Patio plein; 1 van de 3 pleinen die een fijne buitenruimte moet worden met voorzieningen en faciliteiten voor bewoners, werknemers en bezoekers in dit nieuwe gebied. Kabeldistrict wordt een levendige, productieve stadswijk waar werken, wonen, leren en maken samenkomen.

Lees meer

Archief